Leadmore logo vector

Møllevangen 10B, Sørup, DK-3480 Fredensborg      +45 2929 3000

Vækststrategier

Familieejet/ledet produktionsvirksomhed i globalt og konjunkturfølsomt B2B tech marked

Baggrund

  • Familieejet/ledet produktionsvirksomhed i globalt og konjunkturfølsomt B2B tech marked
  • Datterselskaber i tre lande, heraf to med lokal produktion
  • Forretningen baseret på både timelønnede og funktionærer

Formål

  • Professionalisere ledelsen af virksomheden
  • Segmentfokuseret strategi for profitabel vækst
  • Styrke globale B2B salgskompetencer og processer

 

Løsninger

  • Bestyrelsesmedlem med dedikeret facilitatorrolle på strategiudvikling, B2B marketing og salgsstyrke performance
  • Strategy Cookbook proces
  • Markeds-/værdikædeanalyse og segmentstrategi
  • Vækststrategi med betydelige investeringer i supply chain automatisering
  • Best practices i B2B premium løsningssalg
  • Strategi monitor med KPI-opfølgning

 

Resultater

  • Kontrollerede balancen mellem omsætningsvækst og produktivitet i høj- og lavkonjunkturer
  • Voksende højmargin forretning
  • Markant forbedret finansiel performance og ROI
Partnerejet/ledet B2B tech handels- virksomhed med både private og offentlige kunder
Leverandørforening på forbrugermarkedet mødt af stigende krav til digitalisering
Behov for at øge driftsmarginerne og udvide kundeporteføljen
Familieejet/ledet servicevirksomhed med både private og erhvervskunder
Founderledet B2B tech servicevirksomhed
Founder/ejerledet produktionsvirksomhed på globalt B2B marked
Ejerledet B2B2C produktionsvirksomhed i ukonsolideret og konkurrencepræget marked
Founderledet varigforbrugsgodevirksomhed med internationale vækst ambitioner

Abonner og få det hele med